lördag 21 augusti 2010

Kvällen innan

Laddad med en joggrunda, som kändes så där. Men pulsen var låg och fin. Därefter var jag och killarna på Väla. Killarna var tvungna att ha ett par jeans till skolan. Brukar vara en riktig prövning, så vi gick direkt till JC och hittade ganska så snabbt byxor till dem. T om jag hittade ett par, var visserligen Wrangler men priset bara 300 spänn. Extra roligt var att jag fick gå ner till 31 w och 32 l. Tänk att man har varit uppe i 38, heee! Liten bit kvar till när man aktiv förra gången, 28, men det kommer.
Från Väla tog vi bussen tillbaks till Knutpunkten, stannade till utanför Rådhuset där motorburen ungdom hade jättekul, tills farbror blå kom.


Stor tallrik spagetti till kvällsmat, plus en extra bar med effektiva kolhydrater. Packat väskan med grejor som behövs, enligt DMI kommer det rejält med regn vid 12-tiden, starten går 11 så det kanske ger lite svalkande. Satsar på 3.31 dvs 5 min/km i snitt, första milen vill jag ligga på 50, sedan får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar