söndag 19 september 2010

Återigen dags för långpass

Återigen dags för långpass, var lite seg imorse. Gick upp kl 5 och skulle ha käkat havregrynsgröt, men killarna hade tagit all mjölk. Så det fick bli smörgås och yougurt istället. Stack inte ut förrän vid 10, sprang den vanliga rundan. Sprang ensam, men i hörlurarna hade jag Uffe, riktigt mäktigt att springa i fin bokskog, samtidigt som Conamara var i lurarna.

Lyckades sedan hitta grusvägen som skulle ta mig ner till Gyllsjö, riktigt värd att leta efter, riktigt fin skogsväg. Väl nere i byn, så sprang jag tillbaks på vägen tills jag nådde den andra asfaltvägen som går ner till Vedby.

Tog sedan "mjuka stigen" som vi kallar den igenom skogen, är lite mer backar på denna grusväg. Därefter blev det in på Vedbys fritidsområde och granstigen, innan jag vände hemåt till skogen.

Jämn och fin puls hela rundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar