måndag 13 september 2010

Veckosummering vecka 35-36

Glömde av summeringen för vecka 35, ler! 35:an hann jag med 75 km, på 5 pass. Tung vecka, med två dagar i Gbg och tre dagar i Malmö. Pendlade hem ifrån Gbg, då Viking bor hos mig. Avslutade veckan med att springa 32 km tillsammans med Jan.

Vecka 36, hann jag med 87,7 km, inkluderat även två tävlingar. Ett 10000m lopp på bana, med bl a Gert Möller, samt ett terränglopp, båda i Tyringe. Lovade på banloppet att jag skulle vara med på terrängloppet, har jag lovat något så håller jag det. Kunde inte gå på benen, knappt, på fredagen. Men på lördagen kändes det bra. Gjorde bara precis det som behövdes för att vinna loppet, ryckte precis där jag är som starkast, nedför. Kunde säkert att ha sprungit nedåt 41-42 om jag hade fått lite motstånd. Hade lite ont i knäet på avslutande nedförbitarna. Blev totalt 7 pass, två st dubbelpass. Trots pendlande ner till Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar