torsdag 24 mars 2011

Onsdag Ketchupeffekten


Tog nattåget upp till Stockholm, natten mellan tisdag och onsdag, för ett möte i huvudstaden. Riktigt roligt att komma upp, hade tur och fick hela kupén för mig själv. Hade kört lite backe

på kvällen. I backen på bilden, riktig kräkbacke, ler! Väl framme på Centralen så åt jag frukost på mitt favoritfik, faktiskt också det billigaste stället. En frukost med kaffepåtår för 49 kronor.
Först hade jag funderat på att käka frukost på Royal Viking men kom på andra tankar ler!
Mötet gick bra, sedan på väg hem med X2000 så ramlade en massa ordrar in, sålde t om ett par R-däck! Ketchup-effekten så att säga, ler! Är ju så ofta att man tränar och tränar och resultaten utgår, sedan ett plötsligt så slår det om! Hänt precis samma här, så nu har jag jobb hela april och halva maj!

2 kommentarer:

  1. Fint med massa jobb, hoppas backarna går lika bra på Söndag! Finns en riktig spybacke på den här tävlingen =) Var och testade den idag på 50% fart, 4.50min/km.

    SvaraRadera
  2. Det där är väl ingen backe, eller är det bilden som luras? Det där får jag nog äta upp på Söndag =)

    SvaraRadera