söndag 13 mars 2011

Söndag Pass 1 Distans i skogen

Sprang ner till Elfdalen, där jag väntade in Bengt, Micke och Sarah. Inne i skogen tog jag rakt fran och de andra tog till höger. Kommunikation, men jag hade ändå tänkt springa lite längre idag.

Hade en lite idé om att springa genom skogen upp till Penarp, sedan vidare bort till Odarljungavägen, sedan denna väg hem till Söndraby.

Har börjat få problem med klockan, som bara stänger av sig, klart retfullt. Vet inte till 100% om klockan har fixat rundan. Kändes bra, lite trött i benen, men inte värre ön att jag och Hedvig gick fram och tillbaks till affären. Blev ca fem kilometer.
Låg och bra puls hela tiden, snitt blev 147 slag, klart godkänt.
Relativt kuperat ute i skogen, men som man säger, detmåste gå nerför någongång, ler.




2 kommentarer:

  1. Lite sent kanske men grattis till vinsten i Crossmästerkapet.

    Imponerande och riktigt bra gjort!

    MVH

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Lennart! Betar av min lista, ler!

    SvaraRadera