söndag 3 oktober 2010

Pass 2 Sjörundan

Var lite slö i eftermiddags, kände av passen igår, ingen direkt träningsvärk, men lite trötthet. Kom inte ut förrän efter sammandraget om STCC. Var bara tvungen att se RG vinna STCC. Sedan visade de lite ifrån Carrera Cup oxså, suck! Skulle verkligen vilja sitta i min GT3:a.






Nåväl, när sammandraget var klart, så stack jag ut. Kände trötthet i början, men det släppte efter 1,5 km. Drog på lite grann, men jag har alltid lite svårt i backarna efter ån nere i Elfdalen.

Låg och fin puls hela vägen, hoppades på att springa på något vilt vid Vasasjön, skall ju finnas en älgfamilj där, men inga djur. Blev lite besviken, givitvis gick skobandet upp på skon, det enda negativt som jag kan säga om Lunargliden, annars är det den bästa skon jag har sprungit i. Strax efter, hoppade ett rådjur över grusvägen som jag sprang på. Så lite utdelning blev det :-) .

Drog på som vanligt de sista kilometrarna, är övertygad om att det ger bra träning att springa fort när man är lite trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar