tisdag 26 oktober 2010

Tisdag, lätt distans


Blev ett lätt pass idag med. Känner fortfarande lite trötthet i benen. Provade att springa utan kil i högerfoten, kändes bra.
Var magiskt uppe i skogen, var runt noll nere i Söndraby, lätt dimma på de högsta punkterna i skogen. Var tvungen att stanna till och ta lite bilder.

Imorgon har jag planerat att gå på två pass igen, återhämtningspasset skall jag prova mina nya inlägg, som min ortoped har gjort till mig.

Låg och fin puls hela vägen, men som sagt trött i benen, lite mindre värk i musklerna på framsidan av låren.

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    Orkar oftast inte ta med mig kameran vilket är synd för ibland är det riktigt vackert...

    SvaraRadera
  2. Tack Eva, tog med min gamla mobil. Brukar vara fint uppe i skogen, hade regnat kvällen innan, sedan ett väderomslag. Fick hela skogen att ligga i "mist", ler!

    SvaraRadera