fredag 5 november 2010

Fredagen Lättdistans


Idag blev det bara lite lätt distans, sprang 9,3 km i skogen, snittade 5.20, lugnt och fint. Hade pulssnitt på 160. Lite högt fortfarande, men går på rätt håll tycker jag. Passade på att springa in mina nyinköpta Lunarglide 2 , kändes bra efter ett tag. Hade lite ont i fötterna, betydligt bättre i benen.

Men morgonens tävling, är målsättningen att ta mig i mål och få lite poäng i cupen.



Fick övertyga säljaren på Stadium, att sälja paret till mig. Skrämmande vilka dåliga försäljare eller butiksbiträde Stadium har. Är man på skoavdelningen, skall man känna till vad de olika skorna heter. De enda jag sa, var att du kan hämta ett par Lunarglide 2 storlek 9, han började titta bland Lunarswift. Ja ja ja ja ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar