lördag 13 november 2010

Lördag Återhämtningspass


Lätt kort pass idag, en runda som jag kallar för Pernillarundan, upp i skogen, några fina bitar på skogsväg, Granstigen som jag har beskrivit innan. Känns att kroppen börjar att ta sig, spritter i benen, var tvungen att hejda mig på tillbakavägen, kryssade i 4.30 fart. Enda lite orosmomentet är att jag är lite täppt i näsan. Kan eventuellt bero på förkylning, eller pga sov rätt så dåligt inatt.

Var ett fantastiskt väder, lite blåsigt bara på tillbakavägen. Men underbar sol som värmde gott mellan träden i skogen.



Sådär, nu var startlistan uppdaterad, givitvis har Mats från Ryssberget anmält sig, så nu måste jag ta mig igenom maran, oavsett om jag är förkyld, halt eller tappar huvudet. Skall ta rygg på Manfred, som är stensäker på tider runt 3.50-3.55.


Håll nu tummarna att det blir sol, ingen blåst imorgon.


Over and out from Rockey Mountians


2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det blir sol och ingen blåst.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack Lennart, känner mig lite risig, men det är bara att hugga i! /Mats

    SvaraRadera