torsdag 4 november 2010

Torsdag Inget nytt från östfronten

Sprang morgonens pass med Bengt. Gick tungt, men kändes lite bättre i mina fötter. Inte ont på ovansidan av höger fot, lite ont i vaden på bägge fötterna. Allmänt trött i benen. Helt klart så att Markusloppet och 5 mil i terräng sitter i benen fortfarande. Men nu är det bara Skanneloppet på lördag och sedan Bromölla Marathon nästa söndag. Sedan blir det helvila i minst en vecka.

Maran skall jag bara ta mig igenom, lägger ett schema på att ta mig under 4 timmar. Har anmält mig till Stockholm Marathon nästa år, platserna var på väg att ta slut.

Dagens pass hade jag lite för häg puls tycker jag, normalt brukar jag snitta under 160 i detta tempo, hade svårt att prata med Bengt, men det gick när man ansträngde sig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar