fredag 31 december 2010

Fredag Nyårsafton och milen

Nyårsafton och lite distanslöpning, stack ut som vanligt tio minuter över nio, sprang ner till Elfdalen och väntade på de andra. Vid halv tröttnade jag och sprang milen själv.

Otroligt dimmigt och fuktigt trots minusgrader. Som tur var så doldes dubbelbacken i dimma och sikten var typ 3 meter. Så backen var inget att bekymra sig över. Bekymrad är jag över näsblod, nu ifrån bägge näsborrarna.

Sprang inte på utan försökte koncentrera mig på ett bra löpsteg, när det infinner sig så hmnar du automatiskt under 5 min per kilometer. Men det är inget som jag strävar efter.

Lite hög morgonpuls, men det var inget som jag kände av efter stund, nere på normal puls på rundan.

Vi får se om det blir ytterligare ett pas, eller jag håller 2010 nu.

GOTT NYTT ÅR OCH EN GOD FORTSÄTTNING på 2011

2 kommentarer:

  1. Najsigt =) vilar på årets sista dag. Börjar det nya med en runda istället =) Som IS Göta säger om 2011, Det blir STYRKANS år! Gott Nytt År Mats!

    SvaraRadera
  2. Skrattar, är det Götas devis? I for var det fartens år!

    God fortsättning Adam

    SvaraRadera