torsdag 30 december 2010

Torsdag Distans Bjärsgårdsrundan

Kände mig lite matt i morse när jag vaknade, men när jag väl kom ut efter att ha städat lite, kändes det lätt att springa. Möte PeO efter 1 kilometer och glömde stänga av klockan, ler!
Ny liten runda som jag snickrade fram, finns så gott om grusvägar i skogen. Många torp och gårdar som ligger längs vägarna, dessutom jakt och skogsbruk. Så vägarna är röjda. Jag hade först tänkt springa grusvägen rakt fram och sedan svänga av mot slottet. Men PeO tyckte att det var riktigt behagligt att löpa hemåt istället, med vinden i ryggen. Så därför tog jag öger in i skogen istället. För att ha vinden i ryggen hela den tråkiga biten istället.
Nu när jag skriver detta, kl 19 ca, så regnar det i Paradiset. Trots att det är minus sex grader. Ni kan tänka er ur halt det är ute.
Tog beslut innan idag, att det blir inget lopp imorgon. Inte efter två tunga träningsveckor.
Over and out from Rockey Mountains!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar