fredag 21 januari 2011

Fredag Lätt distans 9 km @ 5.15

Var tvungen att sticka ut en lätt distansrunda upp till Ankarlöv, nästa by efter Vedby. Sedan tillbaks, genom skogen ner till Vedby igen. Omöjligt att ligga på 5.30 tempo, så hela vägen upp till Ankarlöv låg jag strax över 5 tempo, med en puls runt 145. Pulsbältet ramlade ner, så därför den höga pulsen. Har blivit för tunn över bröstkorgen, så när jag kom hem fick jag spänna in det.

3 stycken lätta koordinationslopp och lite löpskolning efteråt.

Kommer överrens med mig själv att starta varven på 42 sekunder, sedan får vi se om jag orkar eller inte.

3 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon! Du får köra lite bänkpress så att du inte behöver spänna in bandet =)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Hii styrketräning är för veklingar heee!

    SvaraRadera