söndag 16 januari 2011

Söndag Pass 1 Långpass med magbekymmer

Långpasset började med att jag sprang ner till Bruket via Nyslätt, rundade Bruket och sprang tillbaks till Klippan. Började få lite bekymmer med magen, men sprang vidare. Sprang bort till Gråmanstorp, sedan den vanliga vägen bort mot Röka.

När jag närmade mig vägen ner mot Bjärsgård (12 km) var jag tvungen att stanna lite pga ordentliga magknip. Funderade lite på att gå ut i skogen, men jag hade min reflexväst på mig. Men efter ett tag så lättade magenknipen lite, så jag kunde springa ner mot Bjärsgård, passerade slottet, otroligt halt, fortsatte ner mot Klippan. Sprang bort till den offentliga toaletten och gjorde vad jag behövde (ler).

Sprang vidare via Nyslätt tillbaks till Söndraby. Blev inte riktigt så långt som jag hade tänkt mig, men ibland får man bekymmer.

1 kommentar:

  1. Ja, magen är inget att leka med när den bråkar. Bra distans iaf. Vi ses på tisdag kväll!

    SvaraRadera