fredag 14 januari 2011

Fredag Pass 1 Lätt distans 8 km @ 5.33 och vadslagning

Lite lätt förmiddagsjogg, kom ut lite sent. Var lite stel efter gårdagens intervaller. Men det släppte ganska snabbt. Pillade på rätt bra i början med väldigt låg puls. Lite streatching efteråt och nu känns benen perfekta.
Vi får se om det känns lika bra ikväll, ler! Skall bli roligt att "göra" en, faktiskt två tävlingar helt utan press. Frågan är bara vad för tid på 60 m som jag skall mäkta med och hur långt i loppelådan jag kommer?
Skall vi ha en vadslagning? Den som kommer närmast, vinner ett hemligt pris. Tävlingen är lätt, den som kommer närmast både på 60 m och längdhopp är vinnaren!
Jag tror att Mats klarar: 60 meter @ _________ och hoppar längd på _________ cm
Bidrag som är med i tävlingen, är de som har inkommit innan kl 1800 ikväll!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att Mats klarar: 60 meter @ _9,40________ och hoppar längd på ___3,30______ cm
    Vad vet jag =) Kör hårt!

    SvaraRadera
  2. Jäklar, jag kom för sent men gissar ändå.....

    Mats klarat 60 m @_9.3 sek---- och hoppar längd på___410 cm__.

    SvaraRadera